Solsken!

  
   Nu går det undan! Det börjar bli varmt ute. Och det börjar bli varmt inne! Imorse fick jag panik för det var så kvavt i sovrummet! Tillslut klev jag upp och la mig på soffan ute på balkongen i solen ist ;)

   Nu skall jag åka och jobba. Känns lite träligt när det är finväär', men vad gör man (kommer ju inte bli bättre i sommar heller liksom, hehe).

   I veckan så ska Biancis vara hos mig (när jag inte jobbar då..). Det kommer bli sköj! :D

   Och så måste jag säga att oversize-tröjor är sååå sköna och snygga!! Ett tips är att köpa en vanlig tröja i en/två storlekar större (beror på modellen på tröjan också såklart) och 'göra den' till oversize, det har jag gjort = niiiice. :)

NU måste jag åka!!
Hejhej!
\\
Over and Out

Sol ute
Sol inne
Sol i hjärtat
Sol i sinnet
;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback