Moltivitamindrykk!!


   Hahaha, det brukade vi säga på "Muminspråket" när vi var små och mamma hade köpt multivitaminjuice (som typ bara Denise drack, jag gillade den inte iaf)  haha ;)

   Jahopp, clubfrukost imorse, jag handlade en hel del kan jag säga, haha ;) Men bra saker :) Är lite osäker på ett par shorts bara (Jag: "Kan jag haaaa såhär korta shorts?!" Denise: "Men jaaa! Dom är inge kort!", haha).

   Nu håller jag på färgar håret, eller ja, Denise färgade det på mig så jag bara väntar nu ;) Hoppas det blev bra, använder en annan färg nu -en lite ljusare- så jag hoppas det blir bra :)
Mm, så vacker blid blev det. (/orkade inte). Haha! Citerar Denise: "...Jag ser ut som en pojke idag..." haha X)

  
Så ja, detta har varit en riktigt mysdag med systrarna :) Och ikväll blire' grillning! :thumbup: myyyys!

   Tyvärr är det så att Biancis åker hem till sin mor imorgon... Ska sätta henne på bussen söderut innan jag åker och jobbar :( Trööök...
Menmen, man får väl vara glad för att hon kom hit överhuvudtaget :)

   Nu ska jag göra Biancis sällskap på balkongen (eller altan? Känns så fel att säga balkong när den är så stor, haha)  :)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback