Varför kan man aldrig vara nöjd?!

   Fan. Nu vill jag klippa av min allt hår! Haha ;) Förut sa jag "Va faan! Jag som hade så långt hår, varför klippte jag av det?!" Joo, för att det är så jävla jobbigt! Haha ;) Faan, slitna toppar och allt jag gör är å köra upp det i en knut på skallen.

   Å ena sidan vill jag spara längre, och mörka det lite. Å andra sidan vill jag klippa av det axellång -jämnlångt- och ljusa upp det! Eller en lite 'kortare' frisyr och blonda det, inte riktigt som jag hade förr -lite längre. Gah. Dessa tankar. Haha ;)

    Jaja. Iallafall så går det bra i lägenheten =) Är ju klar i vardagsrummet, och typ klar i sovrummet blev vi idag :D Ska bara skära bort lite överflödiga tapetkanter så äre klartt! :) Me likey.

   Jaa, å imöra så ska vi inte till marknan' en sväng på möran jag och systrarna och pappa :) traditionen lives on ;)

   Haha, fan jag vad gillar att skriva på gnarspmål X) "Jag läre väll bare ät upp ja så köm ja sen" haha X) Som Magda sa en dag på jobbet "Hahaha, Simone jag kollade på 'småstadsliv' igår och jag tänkte på dig hela tiden!" X)

   Neee. Men nu så ska jag ta å kolla på piraterna som är på 4:an ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback