I guess you can haaaaaang with me ;)

   Bodt Talk pt.2. Ja, jag ska återkomma.

   Iallafall. Idag blev det jobb -till stängning. Fast jag skulle slutat tidigare egentligen. Men men ;) De e löööööngt.

   Nu så är jag ledig en sväng, såvitt jag vet. Sen jobbar jag söndag, sen är jag ledig måndag-till-måndag ;) Semäster kallas det ;) eftersom varken jag eller Jimmie haft någon semester i sommar så skulle ju han ha nästa vecka så då tog jag också då, eller "tog" och "tog" jag hade inte fått några tider så jag sa att jag skulle vara ledig och ha lite -välförtjänt- semester. Hoppas på att vi hittar på något skoj i veckan då ;)

   Fast riktigt att vila och sånt blir det ju inte, ska tapetsera och måla i lägenheten -och flytta in! Herregud! Vi har bara någon vecka kvar! =D Sen om jag planerat rätt nu så ska vi ha inflyttningsfest (såklart) slash birthdayparty (säger jag bara för att jag vill att folk ska veta att jag fyller år snart, haha ;). Inte nu på lördag men nästa blir det då =) 

   Ja, men nu så ska jag käka! Matmatmatmat!

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback