Hejhej =)

   Ja, jag orkar inte ens skriva om gårdagen. Det var väl kul, hade varit roligare om det inte varit några jobbiga människor här. 

   Iallafall! Jag och Therese var de sista uppe, när de sista folken gått vid 05.30
(! haha) så skulle hon gå hem till sig. Sen ringer hon efter någon minut och har ingen nyckel! Haha, så då komma hon tillbaka och sov på soffan med mig ;) Hon är rolig den där Tess, haha, har sådana roliga historier som hon inte fattar hur roliga de låter X) Hahaha.
   Ja, vi kom väl isäng vid en 6, pratade ett bra jävla tag, sen vaknade jag typ 9.30. Sen dess har jag varit uppe. Mådde inte så bra imorse kan jag säga X) Men det blev bättre efter ett tag ;)

   Therese följde med mig och röstade (hon hade redan förtidsröstat) sen köpte vi götta på ica ;)

   Sen dess så har jag typ legat på soffan med mina vänner. Haha, alltså Vänner ;) Kollade precis färdigt på sista säsongen (nej, jag har inte kollat igenom alla idag, haha). Ja, och nu så ska jag väl glo på en film eller något.

   Vilken fantastisk höstdag det har varit idag! Sol och olika färger på löven som lyser upp! I like.

   Just det, har städat också. Människor -ni som snusar- vad är det för fel på er? Snus på skrivbordet, på golvet?! Vad är ni? Jävla grisar. Usch. Men nu så har jag iallafall skurat golven -alla- läre kanske ta en omgång till för de var jävligt... kladdiga? Spilld öl, snus, löv och skit. Jag förstår inte hur folk kan vara så hjärndöda och otroligt respektlösa -yo are not welcome here, bara så ni vet.

   Iallafall så har det kännts värsta knäppt idag att vakna här! Och liksom att leva här! "Bor jag här?!" har jag tänk hela dagen, haha. Jag trivs så bra, efter bara några dagar! =) Skulle bara fattas att Loffe sägar att "nej, jag ska sälja huset jag nu..." haha, då skulle jag dööö! Haha ;) I like it here =) Tack Loffe för att vi får hyra här! Underbart! =)

   Jaa, men nu så. Ska jag kanske mysa ner i soffan =) Imorgon fyller jag år! Tjugoett, det känns asbra =) Tror att det är en rolig ålder =) Tror och hoppas ;)
Imöra så går jag på ica och handlar tårtgrejer och bakgrejer =) Köm å fika bare! Haha ;)
HEJ! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback