På bättre humör =)

   Ja, fick sovmorgon idag och jisses vad det behövdes! Sov till tio idag, sååååå skönt! =)
   Fick nyss ett samtal från af. "Hej jag är din nya hanldedare" jaha, ok. Vad hände med den andra liksom? Haha. Och så frågade hon om hon störde, och jag sa nej nej, det är lungt och hon sa "Jaha, ja för jag tänkte du ska väl gå på utbildningen nu?" typ. Och jag: "Jaha, nej, vi har halvdag." Hon: "JAHAAAAA! Haha!" Japp, väldigt intressant!

   Nu dricker jag lite kaffe och kollar på tvn =) Mysigt faktiskt. 

   Trodde jag hade fått feber igår, men det verkar ha gått över? Är lite sådär skakis i benen dock, som man blir när man har feber. Konstigt.

   Menmen.

   Nu ska jag göra mig klar för dagen =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback