Moviebox

   Gaaah! Jag pratade med en på jobbet om att jag inte äger ett par riktiga mjukisbyxor, och hon blev helt chockad! Haha "Herregud! Jag har en hel låda full med mjukisbrallor!" haha X) Jag köpte ett par för ett tag sen faktiskt och har använt dom idag -de är såååå sköna! =D Perfekt att mysa runt i hemma =) Fast jag tycker mjukisbrallor är så fula! Haha X)

   Annars lever jag ju i leggings. Kanska verkar konstigt att jag har leggings nästan varje dag -men jag har absolut inte samma leggings varje dag! Haha X) Jag har minst tjugo par svarta leggings X) Haha, skadad?

   Näe, nu ska jag och my man mysa ner oss i soffan och glo på film! :)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback