Mondag mårgon

   Ja... Ganska trött är jag X)

   Nu ska jag in på utb. och sen ska jag...
   Bambambaaaaaaaaaaaam!
   Gå ner på stan och lämna tillbaka en tröja. Haha.

   Nej, men något jag funderar på är... Att färga håret. Hade lite rådgivning med en kollega i lördags och hon kan ju hårfärger och hon visade vilken färg jag 'skulle ha!' och hur det skulle bli osv =) Det jag funderar på är... rött. Men nu känns det bara fel när jag skriver det, haha, men det skulle ju vara så snyggt! =) Blev så sugen när jag såg på idol ihelgen, hon Linda Varg hade en röd nyans som var så fin =) Eller så minns jag det fel, men det såg snyggt ut har jag för mig X) 
  Men btw, jag tyckte jag kände igen henne (Linda Varg), är det hon som var med i Popstars på kanal5? (aa, det kollade jag på för en himla massa år sedan). De som blev gruppen "Supernatural". Visst är det hon? Fast då var hon blond.

   Jaja. Men nu ska jag gå och borsta gaddarna sen åka!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja!!! Det är det ju ! Det måste det vara, tyckte jag kände igen na:D

2010-10-18 @ 13:09:44
Postat av: Simone

Ja, Nathalie sa att de redan har sagt det på programmet, haha X) Men jag har ju inte tittat förren i fredags ;)

2010-10-18 @ 13:57:37
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback