Är så trött så jag somnar om när jag blinkar...

   Fy fan -helt ärligt. Såhär trött kan man bara inte behöva vara.
   Ställde klockan på 07.00, sen snooze till 07.30. Mm. Då blev jag ännu tröttare.

   På den lilla stunden hann jag drömma att vi skulle åka och åka (åka och åka? Orkar inte ens komma på någon bättre meningssammansättning) skidor. Jag och Nathalie och någon mer.. Vem var det? Hmm... Det var någon... Äh! Skitsamma. Iallfall så hade Nathalie och den andra tappat bort sina första liftkort eller något och krävde att personalen skulle hitta dom. Men det kunde de inte. Då började Nathalie grina och den andra också. Hahaha. Och jag höll bara på med skidorna och brydde mig inte ett dugg om dom. Fult.

   Nä, nu måste jag gå och borsta tänderna. Sen måste jag åka. Idag blir en 'måstedag'. Inte något jag vill hellre än att ligga kvar i sängen...
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback