ledig?

   Ja, idag så blev men ledig! Haha, nice :) Eller vi har "branschorientering" idag = De fick inte tag på någon lokal så det blev en nödlösning. Dåligt planerat måste jag säga! Och gårdagen! Fy fan, vi gjorde ingenting! Varför? För "läraren" var värdelös! Hoppas vi aldrig har honom igen! Han hade inget förberett! Delade ut lite papper, sen försvann han. Jisses. Hoppas det blir bättre framöver! (Men gillar jag utropstecken eller?! haha).

   Jaa, så nu tänkte jag... Vara ledig idag, haha. Nej men, mor min skulle ringa för vi kanske skulle ut till birsta och handla lite julklappar :) Fast hon skulle skjutsa Sally först, så man får väl se.

   Åå, just det 25:te idag. Nice. Nu har jag betalat lite räkningar och donat, det känns så skönt när man gjort det då vet man att allt är klart för månaden :)

   Jahapp. Nu sitter jag här med en ansiktsmask på. Var alldelens torr så jag slängde på en med peeling/återfuktning. Faktiskt bra, fast det ser ut som jag doppat ansiktet i katternas mjölkskål.
Jeppjepp.

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback