Onsdag idag, jobbar stängning.

   Mår bättre idag =) Skönt. Men är fortfanande snuvig, jobbigt.
   Nu ska jag åka iväg till jobbet, fick låna Jimpans bil idag för jag jobbar till 19.15, har inte precis lust att vänta till 21.20-bussen då. Så var Jimmie snäll och bytte bil med mig idag =)

   Menmen, jag läre väl åka nu, ska irra runt och leta parkeringsplats också, har fått insider tips om 'billigare' parkering ;) Hatar att behöva betala 70 spänn (!) för parkeringen en dag! (Därför är det så bekvämt att ta bussen, men de vägrar ge mig några bra tider även fast jag säger till ;)

   Jaja.
   Men! Just det. Imorse kl 06.40 så ringde det på hemtelefonen, jag var yrvaken och snubblade upp ur sängen och svarade, men det var ingen där. Mysko. Frågade Denise och mamma om de hade ringt, men nej det hade dom inte. Mamma sa att hon trodde jag hade drömt, haha "Men har du inte drömt då?" "Men, nej, det kan jag ju inte ha gjort, jag vaknade ju av att det lät." "Jaa, men man kan drömma det också." Haha, nej, jag drömde inte ;) Pratade med Jimmie nu och det kan ha varit hans mamma som glömde bort sig och trodde han var hemma då (han åker 6). Oh well ;)

   Men nu måste jag åka!
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag svarade inte på ditt sms! Jag ringde imorse ;D Men jag fick inge svar så jag la på. Hahaha

2010-05-12 @ 11:56:59
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

MEN! Haha, var det du då! ;) Vad ville du då?

2010-05-13 @ 10:32:12
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

skulle fråga om du jobba ;)

2010-05-13 @ 18:29:28
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback