I'm meltiiiiiiiiiiing!

   Alltså, det är jättevarmt ute! Typ sommar! Det som skulle bli moln och regn idag! Haha! =D
   Jag och Denise tog oss en promenix ner till gällsta idag, jag hade en munkjacka på mig -och det behövdes inte. Supervarmt! Väl framme så solade vi ett tag, eller Denise satt och intervjuade oss för någon skolgrej. Sen tog jag och mamma en joggingtur, fast det var mer spring-gå-spring-gå, haha, orkar inte riktigt hålla igång ;)
   Ja, sen måsta jag bara hem och duscha! Fan vad varmt det blev! Springa+värme = svetten rann som ett vattenfall, haha! =) Synd bara att inget funkar i denna lägenhet (både kranen i köket och duschgrejen krånglar) så man kan bara välja mellan varmt och hett vatten i duschen, nice när man själv är varm liksom... Not. Haha ;)
 
   Jaajaa. Nu har jag nyss varit på ica och handlat, jag och mor fikade lite innan. Fick slänga på mig mina jeanshorts och min tunna tunika för det är så varmt ute =) Men skinnjackan var lite väl, då blir det för varmt.

   Alltså hallå? Var kommer värmen ifrån? Nyss var det snö kvar och allt var typ grått och brunt på åkrarna, sen vips! Allt grööööönt och fint =) Jag märkte inte ens att snön försvann, vaknade upp en dag och liksom "behöver man inte vinterjackan längre?" haha ;) Niiiice.

   Har haft vinterkoma nu så länge så jag trodde inte det skulle bli någon sommar iår ;) Tusan vilken vinter det har varit! Kallt och jävligt och snö till förbannelse ;) Nu hoppas jag på en fin sommar =) Fast jag tycker alla sommrar är fina faktiskt =)

   Jaja. Ett inlägg om vädret: CHECK!
Haha.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback