Helt fantastiskt =)

   Jeansshorts och t-shirt med bikinin under -det är varmt nu! =D

   Idag så tog jag och mamma oss en sväng in till Hooodik. Jag köpte en bunt armband och stuff =) Ett nytt nagellack som jag hoppas är ett bra (hatar när de flagnar efter bara typ 1-2 dagar!) och hårfärg =) Har nyss sköljt ur den och mja... Haha ;) Jag skulle färga i botten (för att få bort det som var för ljust) och ja, det blev kanske ok, men då blev det mörkare ut mot topparna liksom (drog ut färgen lite i resten av håret också) =S Mah. Jaja, det är inte helt torrt ännu så man får väl se -och hoppas på det bästa ;) Tycker det är konstigt om det blir mörkt när jag köpte mörkblond färg? Jaja ;)

   Efter stan så åkte vi hem och fikade lite hos mig, sen var vi ut och sprang en sväng idag också =) Det gick mycket bättre idag, kanske för att det var mindre sol idag -iallafall när vi började. Men sen sprack det upp och nu skiner solen ännu =) Supernice ;) Och svettig blev man ;)

   Nepp, nu så ska jag och min man göra lite mat så magen slutat kurra ;)
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback