Yeeeees

   Svisch! Sa det bara idag och så var klockan 18.00 och det var dags att sluta jobba =) Skoj när det går undan =)

   Nu kollar jag på Top Model 13, shit vad många säsonger de har hunnit med! Ja, men nu är det dags för kortisar! Fett kul eftersom jag själv är en kortis, haha. Ja självklart blev jag tillfrågad att vara med, men jag kände att det inte var rättvist mot de andra. Jag väntar tills nästa säsong. HAhaha X)
   Men iallafall, det är inte alltid så skoj att vara kort. Fast SÅ kort tycker jag inte att jag är, menmen. Ja, visst kan man gå i heels, men det kan långa tjejer också
-då blir de ju amazonkvinnor! Haha ;) Snyggt =) Men tänk på stranden då t.ex. nice med klackarna som sjunker ner i sanden liksom, haha ;)

   Men gud, kan jag sluta skriva en massa strunt, haha X)

   Nej, nu börjar det!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback