News

   Ja. NU är våren här, det har jag bestämt! Och Ricky Martin är bög. Det har jag dock inte bestämt ;)

   Idag invigdes skinnjackan =) Niiiice. Har känt mig som en old nuck när jag kommer påklädd från topp till tå med vinterjacka, halsduk och mössa... Ok, inte mössa. Men idag så tog jag min nya jacka ut ur garderoben och I love it! =) Svart skinnjacka i lite mc-modell, schnyggt! Och ja -H&M såklart.
   Ja, jag tyckte det var dags, nu måste våren vara här! Skit i snö och blask, tänk VÅÅÅÅR! Jag sa till mig själv "I april så stoppar jag faan undan vinterkläderna!" Men nu fuskade jag lite, dock är det ju första april på torsdag ;)

   Jaa, iallafall så var jag och mamma in till birsta idag. Jag säger bara det, birsta city -not my thing. Jag gillar det bara inte. Då är det mysigare att gå omkring i stan =)
   Jag lämnade in mobilen, han sa att "det är nog bara en uppdatering, det tar ca en kvart" och ja, det tog en kvart, men det var inte "bara en uppdatering" som behövdes =( Nu är den inskickad på service och jag fick en oldie lånemobil =( Fast den är liten och med lucka så jag gillar den iallafall ;) Två-tre veckor skulle det ta, då skulle jag få ett sms. Hoppas det inte är något dumt nu då som inte går att fixa (eller att de säger att den är fixad och den inte är det, vet flera som råkat ut för detta).

   Hittils:
   1:a Samsung, höll ca 4/5 år.
   2:a Nokia, höll ca ett år. 
   3:a SonyEriksson höll ca 4 månader. Skit.

   Jaa, men nu så ska jag laga någon mat. Måste ringa Jimmie och höra var han tagit vägen? Knepig han, försvinner bara ändå ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback