Man läre ju älska löningen ;)

   Åååå, I love you.
   Hahaha. Idag så har jag handlat -kläder! Det jag lagt undan i stan =) Plus att jag fick två paket att hämta ut på OKQ8, haha. Lite kul var det för jag satte ner väskan och påsen (med kläder, haha) för att hämta paketen. Och hon i kassan sa;
"Hade du någonting där nere...?"
Jag; "Va?"
Hon; "Nee, jag trodde du hade en bebbe jag, haha!"
Jag; "Jaha, nee.. bara kläder!" 

   Haha, my clothes are my babies X)

=)
   Skinnjackan var menad till mig, men jag kunde inte ha den, såg för maskulin ut i den, haha (det är en killjacka) så stor och stora axlar på den liksom. Men Jimpan kunde ha den så det var ju perffa! =)
   Och skorna är inte mina som jag skickade efter, det var ett par svarta liknande, fast med dragkedja fram. Snygga som tusan! =) Men slut överallt, haha, tur att man är snabb ;)
  Sen har inte min blus kommit ännu, för jag skickade efter den, men snart så! ;) Plus en till puderrosa tröja med "axelkedjor" liksom fick jag med mig hem 
-apsnyggt! =)

  Jaa, sen så har jag varit ner och käkat våfflor hos mami idag efter jag kommit hem och hade kikat igenom shoppingpåsarna ;) Och GÖTT var det! =)

   Nu kollar Jimmie på "The Departed" på 6:an. Jag har sett den halft en gång -jag somnade. Men nu har den redan börjat, för en timme sen, så då vill jag inte kolla och förstöra! Haha. Ska nog lägga mig till sängs och kolla lite satc ist tror jag ;)

   Imorgon är det fredag!! Inte för att det gör mig så stor skillnad, jobbar till 19.15, och sedan hela helgen. Men tusan vad snabbt denna vecka har gått! Jobba varje dag =) Soooo fun! =) Jag börjar känna tröttheten i skallen, men man läre ju jobba när man kan/får! Det kan ju bli nada nästa vecka också liksom.

   Jaja, men hej ! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

fett nice ;) haha

2010-03-26 @ 11:04:15
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Therese

tunikorna var himla fina :)

2010-03-26 @ 13:46:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Denise: FEEEEEEEEEEEEEETT nice =)

Therese: jaa, och himlarns bra pris! =)

2010-03-26 @ 20:21:04
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback