God m...

   Zzz...

   Blä vad trött jag är.

   Igår trodde jag att mitt hår blev svart, -igen! =( Men när det torkat (jag paniktorkade det med hårtorken i 180!) så var det inte mörkt. Inte svart, men mörkt.
   Och eftersom jag inte jobbade igår så försökte jag fixa lite i lägenheten. Dock var jag i stan och kom inte hem förrens typ fyra, men jag hann tvätta tre tvättar iallafall =) Brabra. Men nu skulle jag behöva ett svart linne och mina leggings, men de är fortfarande lite fuktiga, ååå.

   Jaja. Nu ska jag käka lite frukist. Orkar bara inte gå på grejen nu, är för trött helt enkelt.
  
   Nu kommer Rosa och myser =)
Hejhej.
\\
Over and Out
P.s Jag tar tillbaka mitt tidigare statement lite (att våren är här). Jag fryser arslet av mig! Nu åker vinterjackan på igen! (Men hoppas att vårvärmen kommer snarast!)

Kommentarer
Postat av: Runeanja

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:42:41
URL: http://runeanja.blogbow.com

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback