Skitnajs!

   Idag är jag ledig -sköööönt!

   Inatt drömde jag att jag gick in på pizzan i Gnarp -utan byxor?? Why??- och sa "Nu ska jag jobba här!" Och "chefen": "Jaha, haha." Jag: "Ja!" Han: "Jaha, hur mycket vill du ha då?" Jag: "Jaa, säg ett bud!" Han: "Neee, du jobbar gratis! Haha!" Jag: "Nej, 100:- timmen då!" Han:"Ok." Så skulle jag börja jobba, men jag hade inga byxor. Så jag frågade några andra som jobbade där om dom hade något jag kunde ta, neej, det hade dom inte. De typ hatade mig för att jag jobbade där. Men så hittade jag en t-shirt som jag gjorde om till en kjol och voíla! Haha. Så satt Jimmie och allihopa ute och skulle äta och dricka öl, så skulle jag blanda drinkar men jag visste inte hur man gjorde just de drinkar de skulle ha och blablabla! XD Knäpp dröm. Igen ;)

   Jahapp. När jag började skriva detta inlägg så kom Linus och hälsade på, nu har jag varit hos dom och hälsat på. Lill-Edvin då! Sååå sööööt! =D

   Ja, och nu sitter Denise här uppe och spelar kort med sig själv, haha. Eller förresten, det är Bianca som brukar göra det, Denise lägger "idioten" eller vad den nu kallas. Haha, när Bianca var mindre (eller kanske nu också, haha) så brukade hon sitta och spela kort med sig själv. Lägga upp till två personer och sen spela för båda X) Nu när jag tänker efter så gjorde Denise nog också så. ... Och jag! Haha X)

   Ja, men iallafall.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback