Rosa <3

   Nu har vi 'lämnat tillbaka' lilla Rosa.
   Linus och Sara har fått tillbaka henne, och jag saknar henne. Jag har redan hållt på ropa "Rooosaaaaaaa!" två gånger och vi kom nyss hem. Tomt utan den lilla speciella missen =') Menmen, hon var bara 'till låns' och Jimmie säger att "Jag vill ha en 'egen' katt, en som är vår från början. Och en hane." Haha. Men jag kommer sakna Rosa, hon är väldigt speciell. Hon är som en hund fast en katt. Hon springer och kollar vem det är som kommer och hälsar på, och hon kommer när man ropar på henne X) Lill-gumman då =)
 
En kväll då vi låg och kollade på satc ;)

   Men om jag känner henne rätt så kommer hon komma och hälsa på ;) Fast hon kan ju bli lite förvirrad eftersom vi inte ska bo här mer =/

   Jaja =) Hoppas hon är nöjd och glad iallafall =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara F

Det första hon gjorde i morse när hon kom in var att lägga en råtta framför mina fötter när jag satt och åt frukost.. Usch! Haha!

Och igår skulle Linus gå på toa, då LA hon sig i kattlådan. Ungefär som det vore en mysplats xD

Nog är hon en katt för sig iaf!

2010-06-22 @ 09:04:55
Postat av: Sara F

FYRA sorkar har hon släpat in nu på en timme!! :O

2010-06-22 @ 09:44:26
Postat av: Simone

Men WHAAAAT?!?!! HAHAHA! Knäppkatt! XD Sorkar också? Haha.

2010-06-22 @ 10:11:08
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback