Less

   Å, fy fan vad less jag är på själviska människor!
   "Så länge det är bra för mig, så länge jag mår bra, så länge jag har kul, så länge jag får som jag vill." Man blir så trött av det! Och på det! Man måste kunna tänka på någon annan om sig själv! Om det så är ett syskon, ett djur, en kompis eller någon annan.

   Ahhhh! Ibland blir man bara förbannad.


   Iallafall.
   Inatt hade jag en till myskodröm. Drömde att jag levde bak i tiden och min man hade kommit hem från ett krig, och han hade ett litet barn med sig. Så sa han att hon blev kvar när hennes familj blivit dödad och han inte bara kunde lämna henne. Så vi adopterade henne, och det var värsta knäppt. Från att leva det liv jag lever nu till att ha en lite kinesisk (varför just kines liksom?) dotter och bara vara hemma och städa och laga mat åt min man (som för övrigt såg ut som typ Red i that 70's show, haha). Wierd.

   Jaja, så kan det gå.

Nu ska jag kolla klart på 'Jim'.
Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hahah random dröm! Jag drömde också något wierd häromdagen. På dagen (i verkligheten) så var jag och pappa och övningskörde, vi var på en stor parkering och tränade på att parkera rakt, det gick inte så jättebra ibland, jag var lite småarg.



Sen på natten drömde jag att vi var där och gjorde det, och jag blev så arg så jag gick ur bilen och skrek att jag skulle ta självmord, och dunkade huvet i marken tills jag dog!! :O Det var helt stört! Stackars pappa liksom..

2010-06-24 @ 20:35:23
URL: http://aiilenroc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, lät lite stört X)

2010-06-24 @ 22:30:26

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback