Intressant

   Ibland är det så intressant att läsa olika bloggar.
   Det var allt.
Hej!

   Haha, nee. 
  
   Idag vaknade jag ca halv tio av att Jimmie ringde och väckte mig ;) Jag: "Haullåå? Mummelmummel..." Haha "Låg du och sov?" Haha, JA ;) Menmen, jag vaknade iallafall då! ;)

   Igår så var jag och Therese (Tess) ute och cyklade typ hela dagen, haha. Först cyklade hon hit, sen cyklade vi till henne och solade en stund. Men jag (eller vi) blev så rastlös och då cyklade vi runt Gnarp, eller fel sida Gnarp
-runt Åstjärn och det. Då såg vi ett rådjur! Det bara stod där mitt i vägen helt fridfullt X) Sen såg det oss, eller kanske hörde min skrangel-cykel, haha, då hoppade det ett gigantiskt hopp in i skogen och försvann =)
   Sen skulle Therese ta 15 bussen till stan, så jag cyklade och hälsade på Sara och Edvin =) Edvin har fått låna en gåstol och han är så söt när han tar sig fram! X)
   Senare igår så var vi ju dit med Rosa, då satt han i gåstolen också och gjorde liksom "brumm"-ljud, det lät som om han lekte bil! X) Sötnöt! I love you! ♥

   Jaa =) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ut och cykla lite =) Det är ju så himla roligt att cykla! Haha, jag igår: "Therese... Det känns så overkligt att cykla!" Haha, tänk att man bor i ett land med både varm sommar och snöig vinter, helt fantastiskt! Nästan så man glömmer bort hur man cyklar när man inte gjort det på ett år X) Fast det glömmer man ju inte,
It's like riding a bike som de säger i Amerikat. Hahaha! X)

   Jaa, rolig ska man vara ibland också ;)

   Nej, nu får det vara bra ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback