Can't feel my arm X)

   De senaste dagar så har min arm varit helt domnad när jag vaknar, för att jag har legat på den på något knäppt vis X) Fast sen gör det så ont när den vaknar till liv igen, sticks och jävlas! Haha ;)

   Jahapp. Det blir jobb idag också, det första jag hör när jag kommer innanför dörren på jobbet (igår): "Simone! Kan du jobba imorgon också?" Haha, jaaa =) Får se om jag blir ledig imorgon som planerat eller om det blir jobb hela veckan (jobbar tors,fre,lör&sön). ;)

   Det gick iallafall bra att ta Jimmies bil, fast jag tror batteriet är lite dåligt, hoppas bara att jag inte blir stående på parkeringen i stan eller något! Är det något jag hatar så är det bilkrångel! Haha.

   Johopp. Nu ska jag fixa fram lite kläder och göra mig klar.
Hejhej!
\\
Over and Out

   Uppdat. Men ååå! Jag skulle sluta 17 idag, värsta härligt! Sen ringde dom nu "kan du jobba till 19?"... 'Jaaaaaa'. Så nu slutar jag 19.15 istället för 17. Jag som hade planerat att laga värsta middagen ikväll (kul att stå och laga mat typ åtta/halv nio på kvällen när man kommit hem från jobbet -nej.) åh. Jaja. Blir sådan skillnad i skallen bara när man tänker "åå, jag slutar fem!" =) Sen "Ååå... Jag slutar sju..." fast det bara är två timmar! Sjukt ändå.
Jaja. Hej.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback