Just det..

   Vem fan klipper gräset klockan åtta på morgonen?!?!?!!?! 
 
   Kom ju på att jag hade "vaknat" och legat och halvsovit för någon jävla idiot skulle klippa gräset alldelens utanför här! AAAAAHHHHHHHH! Why liksom?

   Blä, åt kebab inatt kom jag på. Fan vad vidrigt. Man borde inte få handla mat efter midnatt! Haha, jag är en gremling, man får inte mata mig efter midnatt för då blir jag ett monster X)
   Nu sitter jag här med ont i magen och bara jag tänker på ke... keb... nej, jag kan fan inte ens säga det! Blä, spyr. Hahaha X)
  
   MEN! Vad ska jag göra åt kissen? Han är helt tokig!!! Nu har han bråkat precis hela tiden! Nu ligger han och ska vila efter 2 timmars bråkande med mig, thank god, men han är helt psyco! Gah. Haha.

Hej.
\\
Over and Out
Är det fint väder idag eller ser jag i syne?

Kommentarer
Postat av: Denise

haha precis vad jag tänkte skriva x) Fan vad irreterande det var! Gräsklipparen ;)

2010-07-28 @ 11:33:37
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-07-28 @ 14:25:27
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback