Hawkeyes

   Sedan jag beställde kameran (i söndags) så har jag bevakat sibas hemsida med hökögat mitt X) Varje dag har jag loggat in på 'min sida' minst två gånger för att spåra paketet X) Och nu loggade jag in så stod det "paketet framme, sms-avisering är skickad till mottagare." Va?! Sa jag, "Jag har inte fått något jävla sms!" Men jorå, det hade jag! Haha! Medans jag stod i duschen X) Så nununu ska jag åka och hämta mitt pakeeeeeeet!!! =D

   Måste bara skriva att jag och Denise har varit nere på stranden och det var väldigt varmt! Solen sken ett tag iallafall ;) Vi badade en sväng sen åkte vi hem =)

   !#¤)(#%&%¤!"!"/%/!!! Nu rev kattjäveln mig för tjugofemte gången idag!!
   Han skulle hoppa upp på mig när jag satt och skrev, grejen var att det enda för honom att "ta tag i" -med klorna- var mitt bara ben!! Tror att han fattade vad som skulle ha hänt om han inte hade gömt sig för han sprang härifrån fort som fan! Hahaha. Jävla kattjävel, nu har jag tassmärken över hela benen typ! Man ser liksom hur hans tassar ser ut för han har klöst med hela tassen. Nu blöder det också, gah. Tur att man är härdad och det slutar göra ont på en gång X)

   Ja, men kanske man ska åka och hämta paketet då! Duuuuh! Kan ju inte bara sitta här när det ligger och väntar på mig!!!
HEJ!
\\
Over and Out =)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback