Mys med Edvin =)

   Det slutar aldrig snöa.
   Idag ringde Linus och hörde om jag skulle komma och hälsa på =)
   Så jag gick ut och möts av en vägg av snö. Så börjar jag skotta ut bilen (för här har man inge lyx med plogbil eller traktor som kommer och skottar inte!), och ja, det tog ett tag -tur att det bara var puder ;) Men sen så, då var det bara att köra, tur att man har golfen ;) Hä ä bare å åk! Haha ;)

   Så har jag varit hos Linus och Sara och Edvin nu ett tag, var så mysigt att sitta och mysa med lillen i soffan =) Han är ju så fin och mjuk och go =) ♥

   Nu håller jag dock på att få psykbryt på min lilla dator för det fungerar inte att skriva ut bilder! Mah! Det går att öppna programmet, men sen när man ska trycka på print så låser den sig varje gång! Jävla skit, grejerna kan inte ens funka när de är sprittny! >=O

   Ne, nu ska jag försöka lite till, hoppas det går annars kommer det ligga rosa splitter över hela golvet snart.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback