Men Å

   Inatt hade jag värsta intressanta drömmen, sen nu så tänkte jag att jag måste slå på tvn, eller en film eller något och kolla fortsättningen för jag fattade inte var bilderna i huvudet kom ifrån. Men då kom jag på att det var ju en dröm! X) Haha.

   Ja, nu har jag varit och handlat lite i h-månger, hälsat på L&S&bebbe med pappa, och nu kollade jag nyss på "Ellen" där Lady Gaga var med. Japp. Kul.

   Var ner till Sasha nyss och tömde kattlådan! BLÄ!!! Jag hatar kattlådor! BläBläBLÄ! Bla. därför som jag inte katt! Om jag skulle skaffa katt så skulle jag slänga ut den fortare än fan om den var nödig, eller om den hade gjort av sig inomhus skulle jag sparka ut den, hahaha ;) En kattlåda kommer inte in i mitt hem! Så känner jag för den saken, haha X)

   Iallafall så tänkte jag leka lite och gosa med missen -men icke! Han gömde sig under soffan. Då plockade jag fram honom och visade att jag fyllt på mat och mjölk, men han bara smög sig under soffan igen. Då skulle jag klappa honom lite under soffan, men då fick jag den där blicken. Först hävde han bak öronen, då slutade jag. Men så såg han så gosig ut så jag klappade honom igen, då fick jag isblicken, hahaha. "Leave me alone bitch, or I will make you pay." Hahaha! Så ja, jag får titta till honom lite senare och se om han är på bättre humör X)

Otacksamma kättjävel, jag fick faan rensa bort ditt äckliga piss ur din äckliga låda.
   Bli inte sur nu Denise, haha, jag bara skojar X)

   Jaa. och idag är det fredag =) Och nu ska jag gå och ta mig en dusch efter jag gått på grejen.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha, den där blicken fick jag också av Farmors katt Trulls. Han låg på en stol under ett bord och jag räcker mig fram, men han är helt stelfrusen! Tänkte att han "mjuknar" väl efter ett tag när han ser att jag inte är farlig och vill bara klappa lite :P Men icke! Nästa gång jag räcker fram handen fräser han åt mig. jädra räddkatta! :P

2010-01-29 @ 21:41:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! Ja, han fräste inte åt mig iaf, det vågar han nog inte X) Haha

2010-01-30 @ 12:05:01
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

haha nej .. Sasha fräser inte eller bitts som tur är. Om man inte skulle reta han hur mycket som helst då. Men deetär bara å dra fram han under soffan ;)

2010-01-31 @ 19:13:06
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-02-01 @ 21:41:24
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback