Is this good for you?

   Alltså det slutar inte snöa! Jag som såg fram emot våren nu och tänkte att "nu är det snart vår!" Icke.

   Men iallafall, jag har undrat lite på saker som är/sägs vara 'nyttigt' för en.

1: Keso. Jag funderade -är det verkligen bra eller är det små 'fettklumpar', haha X) Men det har jag fått bekräftat från Sara att ja det är nyttigt ;)
2: Apelsinjuice (eller någon annan juice, men jag gillar apelsinjuice). Det ska ju vara värsta bra och shit med vitaminer osv. Men icke! För det är bara "flytande kalorier, direkt in!" ?? I donno.
3: Jordnötssmör? Vem i hela världen tänker "Å, jag är sugen på något gott, jag tar lite jordnötssmör!" Men tydligen (igen=??) så är det 'bra' att ta en sked sådant om man är sugen ?? I donno.

   Nu får man tänka till.
Haha.

   Annars så kollade jag och Jimpan på "Sommaren med Göran" nyss, haha, den var roligast i slutet när de hade gift sig och tog hans efternamn som var var Al, och hon hette Ann, så när prästen skulle säga "för första gången:..." och hennes namn så blev det "AnnAl... ehrmhrm, Ann...Al!" Hahaha! (Alltså första gången sa hon det som "anal") hahaha! Skrattar på mig X)

Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: kulturella

känner duuuuuuuuu elene salin......

2010-01-27 @ 22:11:24
Postat av: kulturella

känner du elene salin... kram ..mona.....

2010-01-27 @ 22:13:16
Postat av: Kajsa

Ska du dricka juice ska det vara färskpressasd. Alltså den där dyra jäkeln som INTE är framställd på koncentrat utan bara är pressad apelsin. Den är nyttigare än annan juice.

2010-01-28 @ 18:01:49
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Postat av: Simone

Kajsa: Jaa, jag brukar kolla så det inte står "koncentrat", så lite rätt ute var jag iaf ;)

2010-01-29 @ 13:41:27
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback