Före 9

   Ja, nu jäklar var jag uppe tidigt ;)
 
   Varför? Jo, för mamma ringde och väckte mig för att berätta att jag har inge mer jobb på bussen för de ska lägga ner serveringen, som de nyss berättat för henne. Toppen... Åh, jäkla bajs då, den där lönen hade jag räknat med ett tag till. Hmm. Ringer man inte och säger det då liksom? Eller det är kanske så det ligger till nuförtiden, om man inte får jobba längre på ett ställe så får man höra det genom rykten. Hmpf.

   Ja, nu kollar jag på vanka med the voice, synd att det slutar nio, haha, det är ju rätt kul ;)
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Simone

Men, "vanka"? det går inte att ändra heller, blogg.se = error! Åh. Haha.

2010-01-28 @ 09:34:21
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback