AAAAAAAAAAHHHHHHH! =)

   Finns det något skönare än att krypa upp i soffan i sina favvoleggings och bara vila sina pinade fötter/ben! =) Mmm, good! ;D Haha.
   Idag var det en lång dag på jobbet, men inte tråkigt för det =) Så skoj att göra något man gillar =) Och idag fick jag mitt personalkort, wehoo! =D Och mitt lönebesked -ännu mer weeehoo!! =D
   Ordning och reda, löning på måndag! =D
   Efter jobbet hämtade jag upp Jimmie och Denise&Mackan, så åkte vi ner till papa och åt mat, och krigade lite cod ;)
   Men nu orkar jag inte skriva mera!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

yes, då blir det en promenix idag då kanske? Jag hör av mig när jag vaknat till och sådär, dvs om 15 år ;)

2010-01-24 @ 11:03:05
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ;)

2010-01-24 @ 14:15:29

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback