Överdrivarn

   Ja, igår så färgade Denisa håret på mig. Jag tyckte inte man såg det ens, menmen. Sen spelade vi mario typ resten av dagen X)

   Men iallafall, imorse så färgade jag det en gång till (alltså, slingor) för vi gjorde bara på 'sidorna" och inte på 'toppen' igår -för att se hur det blev. Ja, sen sköljde jag ut och allt och det blev riktigt bra! Jag tycker det är kul att 'experimentera' själv, det blir ändå aldrig som jag vill ha det hos en frisör =)
   Ja, och det syns att det är ljusare =) Nice. Men självklart -överdrivare 3000 som jag är- så kunde jag inte låta bli att lägga i några slingor till, jag hade ju ändå färg kvar. Haha. Typ som när man åker slalom och "ska bara åka sista åket" och så bryter man benen, fast jag bröt inte benen. Jag fick blond utväxt på båda sidorna vid öronen X) Haha. Jaja, det syns väl in så mycket hoppas jag X)
 Not so hot. Hahaha X)

   Med min nylärda läxa så började jag baka semlor, det är ju trots allt semeldagen, fettisdagen idag =) Ja, men jag tänkte göra dubbla degen, men nej -inget mer överdriv, haha ;) Så nu står degis och jäser i 20min till, sen ska det knådas! Kollade på nyhetsmorgon på tv4 imorse och där sa de att "När du tror att du knådat färdigt -knåda två gånger så mycket till!" ;)

   Ja, annars så är det bra. Sitter och myser med tidning och mtv med blå himmel utanför fönstret (och Rosa i fönstret, spanandes på birdies) =)
   Imorgon så ska jag in och jobba =) Fick en onsdag och torsdag denna vecka, det är ju great! =)

   Nu ska jag tjuvkolla degen.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback