Frisk!

   Nu har jag sprungit på min nya egna spring-grej =) Riktigt bra är den, mycket bättre än den förra =) Nu känner man verkligen att det tar i armarna också! =) En till positiv grej är att man ser så frisk ut efter man tränat lite! När jag klev ut ur duschen och skulle lägga på en ansiktsmask så såg jag så frisk och rosig ut! Haha ;)
   Så det är ju bra =)

   Ihelgen så blev det ju jobb i birsta i lördags, det var kul =)
   Sen när jag kom hem så var det dataspelande på hög nivå här hemma, haha. Då ringde jag och hörde vad Denise gjorde och hon, Linus, Sara & Edvin var nere hos pappa och myste. Så då åkte jag ner också =) Sen åkte vi och hämtade pizza till allihopa (ja, inte bebis då) ;) Gött var det. =) Och nu börjar det bli lite läskigt hur mycket Edvin är lik sin pappa! Shit alltså! =) Han ser ut som en liten mini-Linus =) En kopia av bebis-Linus iallafall =) 
  
   Och igår så åkte jag och mamma och hälsade på dom en sväng och jag höll den lille goingen =) Och som vanligt somnar han i mina armar, haha, sötnöt! =) 

   Ja, nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på =) Menmen, ett gott humör har jag iallafall =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

JA! Verkligen! Speciellt på bilder är han såååå lika linus när han var liten! :)

2010-02-22 @ 12:55:58
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaa! =)

2010-02-22 @ 13:06:54
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback