"Det är bättre att vara lycklig och rik...

...än olycklig och fattig." Hahaha! Så sant, jag håller med. Fast jag tycker man kan vara glad om man har lycklig ;)

   (Det var reklam för "Svenska Hollywoodfruar".)

   Ja. Tisdag är det. Och snöar gör det. Men det är faktiskt mysig snö =) Som singlar ner långsamt, långsamt =)
   Igår kollade jag på "Spanglish" på 3:an, jag hade inte sett den förr och jag dömde ut den i förväg. Men den var faktiskt bra tycker jag =) Japp.
   Sen är det bara biggest looser på tvn, och jag tål verkligen inte det programmet. Jag försökte titta efter Nathalie pratat om det, men nej, det går inte. Jag kollar på TopModel 8 istället fast jag redan har sett det (haha, lite skillnad mellan programmen?). Haha ;)

   Nej, men allvarligt. Nu ska jag hitta på något!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

Haha jag kan inte heller kolla på biggest looser.. det är rätt dåligt haha

2010-02-23 @ 18:55:59
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-02-23 @ 20:10:09
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback