Trött-dag.

   Fan vad trött jag var idag alltså! Klev upp sju och drack två koppar kaffe (ja, jag brukar försöka att inte dricka kaffe så ofta, så två koppar på raken blir jag lite darrig av, haha).

   Sen när jag var på jobbet så fick jag så jävla ont i magen! Fy fan, trodde magsyran frätte sönder mina organ eller något! Kul att stå "Hejhej! Jaa, kul. Haha, ja, roligt. Trevlig helg!" då liksom.. Hjärnan tänkte "Hejhej, TREVLIG HELG FÖR FAN KÄRRINGJÄVLAR!!!!!!OCH GUBBÄCKEL!!!" Hahaha! Nää, ok, inte riktigt så, men jag blev så jävla irriterad på vissa som var så äcklig och kom och handla. Man vet liksom inte om de är fulla eller bara dumma i huvudet.

   Sen hade jag lunch, då blev väl magen lite bättre. I typ fem minuter. Sen när jag stod där i kassan igen så kändes det som jag skulle spy eller något. Fick så ont i huvudet, migränont! Fy faan! Som tur var så gick det över på ett par timmar! Annars hade jag svimmat av, fy fan vad jag hatar migrän!!

   Dagen gick fort ändå, trodde det skulle bli trögt men icke. Sen gick jag upp sista timmen och den var faktiskt trög! Faan, GÅ HEM! folk! Hahaha ;) Och sen köra hem i snöovädret då... gah. Hittade en massa fina kläder jag vill haaa! Uhuu, give mee! Haha.

Ett litet hopkok från nätet, där det också finns en massa fint jag vill haaa! ;)
 Myströjor! ♥

   Ja, väl hemma så åt jag lite gröt och en macka och tänkte slappna av i soffan resten av kvällen (var hemma lite över åtta så det fanns väl inte så mycket kväll kvar tänkte jag, upp å jobba imöra igen så). Men så ringde Linus och ville ha besök, men jag orkade inte. Men tjöta å tjöt, så fick jag ta en sväng dit också ;) Man kan ju inte säga nej till en chans att träffa Edvin heller liksom :)

   Så nu har jag kommit hem, efter att ha varit ut och börnat på byn, hahaha. Har testat Jimmies bil lite, men jag har inte riktigt fått kläm på fyrhjulsdriften än, haha. "Det är bara å gasa" säger han, men det är inte så lätt när man inte är van, man vill ju liksom automatiskt bromsa när man typ svänger och det går lite för fort.. Har inte haft någon sådan bra bil någongång, hahaha. Men Jimmie vet inte att jag är ute och gasar på i snön ibland, det får jag nog inte med hans bil egentligen, hehe... Säg ingan! ;) Haha, nerå, så våldsamt kör jag inte.

   Nä, men fy fan. Vad jag svär! Hahaha.

   Nu ska man väl gå å lägga sig då, nu när jag blev pigg. Är det inte TYPISKT?!
Eller så kollar jag klart på "Gladiator" :)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback