Skönt att vakna!

   Herregud vilken dröm! Gah! 
  
   Jag drömde att jag skaffade silikonpattar!! (god knows why?)! Grejen var bara att det var misslyckade sillisar! Usch och fy vad hemskt det var! Det var liksom silikoninlägg då, men grejen var att de åkte ner och upp och hit och dit! Kände dom under huden vid magen en gång liksom! GAAHHH! Hemskt det var! Haha, allvarligt, det var så äckligt! Vågade inte röra mig, och när jag kollade i spegeln såg det hemskt ut! Åkte till läkaren i typ uppsala och han sa att han kunde fixa det, men det skulle kosta. Mamma följde med som stöd, och fixade med allt. Sen fick jag vara i ett rum på sjukhuset och bara vänta tills han fick en tid ledig. Och våndas! Jag kunde inte förstå varför jag hade skaffat dom från första början! Det hade varit typ ett "impulsköp", hahaha! Nej, inte "hahaha", men jag kan inte låta bli att skratta för det var en sådan sjuk dröm! 

   Jaa, ojojoj. Knepig dröm. Verklighetstrogen dröm! Snacka om att det var skönt att vakna! När klockan ringde så spärrade jag upp ögonen som en hök bara för att försäkra mig om att det var en dröm. Haha ;) 

   (Don't get me wrong, alltså folk får väl ha sillisar om de vill).

   Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna sen gå till bussen, och åka till work. Tar 9-bussen in fast jag börjar 11. Nu ska jag fan komma in i tid!!!!! :)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

haha även att jag och Bianca satt och sa i bilen igår, när du var inne på systemet, att de skulle vara jobbigt att ha sillisar, man kan ju liksom inte ha nå kläder tycker man. Om man har jättebomber, dvs.

2010-12-29 @ 19:55:33
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha! ;)

2010-12-29 @ 20:20:59
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback