Gott Nytt år! :)

   Ja, här sitter jag och skriver lite innan vi drar iväg :)

   Har fixat håret lite och ska snart sminka mig färdigt. Och klä på mig såklart! ;) Hade två alternativ till kläder (inget tjofssan-hejsan här, men jag har ju lite oanvända grejer på klädstången;)) men så köpte jag en klännig idag som jag har lagt undan hur länge som helst, för jag var lite snål haha(när något inte kostar 199:- så tänker man "behöver jag den egentligen?" några gånger, men inte annars! Sick! Haha). Iallafall så blev jag så nöjd med den så jag tror jag tar den :) Och mitt fina skärp som jag köpte idag! Värsta kapet :)

   Ja, men nu ska jag dra på mig finkläderna mina och sen drar vi iväg!
:)

Gott Nytt År! :)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback