Rastlös

   Ja, nervo som jag är så kan jag inte bara sitta här hemma på en lördagskväll och bara döa! Icke. Menmen, vad ska man göra då? Jobb imöra och jobb idag
= trött och kan inte dricka öl, haha ;) 

   Jag tog mig en powerwalk/joggade lite faktiskt! Runt Gnarp, skönt! Det är MIN årstid nu! Inte så jävla varmt, men ingen jävla snö heller! Snart så, nu är det fortfarande lite sommarvärme i luften -underbart! Men det är så jävla skönt när man får ta på sig lite mera kläder! Stickat och halsduk =) Myyyysigt! Innan det blir så där dassigt grått överallt (november typ), då känns det som att solen skiner hela dagarna och löven lyser upp i alla dess färger =) Nice.

   Men idag då var det faktiskt varmt. =) Nästan så man funderade på att åka ner och ta sig ett dopp ;) Måste hinna med minst ett till innan sommaren är slut! ;)

   Jahapp. Och Jimmie ligger och glor på andra Sagan om Ringen filmen som går på 3:an, sjukling är han. Feber. Han gnäller ibland och vill att jag ska vara snäll mot han, hahaha X) Men när jag är sjuk då är det inte fråga om något gull inte! "Men lägg dig och vila då." Säger Jimmie då bara, problemet är bara att jag är så nervig och jag kan bara inte förmå mig att slösa bort en dag på att sova -även om jag är sjuk. Då känns det bättre att vara uppe och typ glo på tvn eller något fast ögonlocken håller på limmar igen X) Men då tycker inte Jimmie att jag är sjuk, om man är sjuk så ligger man. Haha, stupid ;)

   Nej fan, nu ska jag ta mig en dusch tror jag.
Hejhej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Tomtina

Great site and interesting informations. THX!

2011-09-26 @ 14:45:43
URL: http://tomtina.blog13.com

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback