Ojojdå

   Jahaja. Idag så väckte Jimmie mig, han ringde och väckte mig! Fy fan vilken jävel! X) Haha.
   Ja, lite sur blev jag, men jag komma upp ur sängen iallafall ;) 

   Efter någon timme så bestämde jag mig för att åka in till hudik, då var klockan tio. Ringde mamma och hörde om hon ville följa med och så blev det. Åkte mest in för att ge Denise skjuts hem, men då skulle hon ta tåget halv elva, så jaja.

   Lite handlat blev det iallafall ;) Hittade ett jättefint linne på rea, vitt, lite tunnt, med bröstficka (fast jag tror det bara var jag som blev kär i det, mamma och Denise tyckte det var bara 'vanligt', haha). Sen hittade jag en jättefin jumpsuit! Men jag kunde inte ha den, haha, tro mig -jag försökte X) Fan också då ;) Sen fanns det inga fler heller. Menmen. Lite leggings och lite mer skit blev det istället då ;)

   OjOJ! Nu fick jag ett sms! Mina varor från h&m har kommit!!! Min poncho! Äntligen! =D Började tro att paketet kommit bort nästan! =D

HEJ!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback