Men din lilla sparv!

   Katten klämmer in sig så jag får maka plats bakom ryggen X) Han ska också skriva på datan och helst äta på mina fingrar samtidigt. Plus att han ser ut som en anorektiker för han fick sig en dusch igår (han är ju så nyfiken på den nedrans duschen ;) och så kan han inte tvätta sig riktigt och fluffa till pälsen under hakan X) Haha.

   Annars idag så kom mamma och Edvin och hälade på mig imorse =) Vi kollade på barbie på tvn och lekte på filten på golvet =) Sen tyckte han nog att det blev för mycket faster Simone och pinkade på min filt när det var blöjbyte X) Haha, busonga!
   Sen gick vi ut och gick, sen hem till Linus och Sara och Edvin sov och sov och sov =) Nu komma de hem så jag åkte också hem =) Men först på ica för att handla skit till katten. Eller ja, kattsand som han kan skita i. Blä. Haha. Och kattmat. Den lille fan ska ju ha minst två berg om dagen annars piper han som en tok.

   Nu så ska jag dona lite här hemma.
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback