Knäpp dröm...

   Inatt frömde jag att jag var och hälsade på momma och så sa hon att hon ville att jag skulle adoptera en bebis de hade där. ??? Så det gjorde jag, sen när vi komma hem så kom jag på att hallå! Jag kan inte adoptera en bebis bara sådär ändå! Gah, ångest! Så sov vi sen nästa dag så pratade jag med Jimmie om det och så sa han "Men det är ju en katt" och så var det som att om vi tror det tillräckligt mycket så var det en katt -och ja, det var en katt! KNÄPPT! Varför är det alltid katter med om man brömmer om bebisar?

   Sen var jag barnvakt åt någon, vi gick på stan och jag skulle ta en buss som gick 24 över, men så stack mamman till ungen! Hon sa typ "Jag klarar inte det här!" och stack! Så där gick jag med en bebis som blivit övergiven! Fan vad färbannad jag blev på mamman! Kan ju inte bara lämna ungen! Då ringde jag till pappan och berättade och han blev också arg. Duh, liksom. KNÄPP DRÖM!

   Knäppt. 

   Jaja. I lördags så åkte jag och Tess till Mona i ljusdal =) Det var så kul =) Inte just att vi gick ut där, för det sög nästan. Det var trångt och otrevliga människor. Men det var kul att träffa Mona =) Vi köpte kebeb vid en halv tre, gick hem till henne och kollade på vänner tills klockan blev typ fyra sen slocknade vi. I hennes gigantiska lägenhet! En fyra! Shit, jag måste ha en stoooor lägenhet! ;) Fast nu ska hon flytta, men ändå ;)
   Vaknade åtta på morgonen och nervo som jag är så kunde jag inte somna om. Väckte Mona och så satt vi och pratade i typ tre timmar! jag: "Jaha, men vad är klockan då?" Therese: "Jaa....Elva" ELVA!?! Hahaha X)

   Ja, så det var trevligt =) När vi åkte hem och väl hemma så kände jag bakfyllan. Uäk. Jag somnade på soffan vid sju, sen sov jag till halv elva! Sen gick jag och la mig X) Hahaha.

   Innan det så åkte jag såklart en sväng i Jimmies nya biiiil! Sååå nice är den =D

   Ja, men nu så måste jag gå till bussen, workiwork!

   Hittade matlådan btw (eller jag kanske inte skrev om den? Letade överallt efter min matlåda med mat i. Haha) den var på diskmaskinen X)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback