Cravings!

   Ååå, brrr! Vad kallt det var imorse! Såg nästan ut att vara frost ute! Hösten är nog kommen, även fast man har hållt tag i sommaren så länge man kunnat. Fick iallafall ta på mig nyjackan då =)  En tunnare jacka -så jag får passa på att använda den innan det blir för kallt! ;)

   Nu har jag suttit och knåpat ihop vad jag har/vill ha! Detta är bara en bråkdel ;)



   Gaaaah! =)

   Nej, nu ska man väl ta och mysa med lite godis i soffan framför Sagan om Ringen, med Jimpan =) Det har man förtjänat efter allt rännande idag tycker jag!

Hejhej! ;)
\\
Over and Out

Oj då, den blev visst lite mindre bilden än vad jag trott! Äh, orkar inte göra om ;) www.hm.com/se iallafall ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback