Aliiibaba!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAH!!! =D
  
   Fan vad nice!

   Idag gick det undan på jobbet! Lika så igår! NICE! Säger jag bara! För det brukar bli lite dryyygt på helgerna ibland. Idag så hann jag flytta rean (barngrejer, mössor och skit) vid kassan, och fixa dit med strumpbyxor och skit =) Blev ju för fan skitbra! Och sen hängde jag upp rean på lilla flick/pojk där det skulle vara -tyckte jag ;) Haha ;) Jepp, najs.

   Men fyy faan! Vad varmt det är ute! Här sitter jag i "stickad" tröja pch jeans! Pah! Sen höll jag på dö i Jimmies bil på väg hem (no ac!!) inte så najs.

   NEEEEEEEEEEEEJ. Nu ska jag kolla om det är varmt nog för att bada ute? Hehe ;)
Hejhej!!
\\
Over and Out
Vacation! Nu har jag lite ledigt framöver också =D Sköööönt när man har jobbat hela sommaren! Sen kommer man hoppas på mera jobb =) Det blir ju mina dagar/helger, men man hoppas ju på lite mera såklart ;)

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback