Swich!

   Så var pengarna borta! ;)

   Iallafall. Jag tog ju tåget imorse, och det kom aldrig någon som skulle bliipa kortet så jag åkte for free =D Kul för mig =) Sen skulle jag börja jobba, men det var inga där! Så jag gick ner och frågade "har jag missat något jag nu?" Haha, ja, det hade jag. Det var ett möte på morgonen som var grejen, alltså varför jag åkte in. Men det var ju flyttat! Men ååå! Så jag skulle inte jobba då, herre. Men jag jobbade iaf ;) I tre timmar ;)

   Sen kom mama in till stan, vi åt lite lunch sen åkte vi till birsta. Mamma handlade en tröja och jag handlade på ikea!!!! och så handlade jag maaat! =) Brabra =)

   Nu är det Top Model (s.11) som jag ska se =)
Ikväll är det: Ugly Betty, Desperate, Cougar Town och Christine! Herre! ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback