Såhär ser det ut i mitt kök just nu:


   Denise, den surisen, gick med på att dona lite med mitt hår tillslut (kan vara för att hon ska få låna bilen och övningsköra) ;) Men hon var inte varsam kan jag säga. Har tappat många hår idag för hon dragit och slitit i dom.
   Japp, får se om det blir något nu då. Jag tror inte det (testar en ny färg) men Denise tyckte sig se lite skillnad, den som lever får se. Haha ;)

   Ja, och nyss ringde de från jobbet, ville att jag skulle jobba imorgon. Jag visste det! Bara för att man har planerat något så ringer de! Men jag sa att jag tyvärr inte kunde, man kan väl inte leva för ett samtal om jobb heller (!?), man måste ju kunna planera lite iallafall! Ska jobba på lördag nästa gång =) Om de inte ringer och frågar om fredag också då, men det får man se =) 

   På fredag är det ju sista april också, får se om det finns någon brasa att kolla på och värma sig vid då =)

   Nej, nu måste jag gå och kolla mig i spegeln och se hur det tar sig.
Ciao!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: denise

Hahahah vadå sur? Det är inte bara jag som tycker det är tråkigt att färga slingor på någon annan ;p

2010-04-28 @ 14:04:03
Postat av: Denise

haha ;)

2010-04-28 @ 21:18:29
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback