Onsdagonsdag

   Onsdag. Säger man verkligen så? Heter det onsdag? Har gjort en såndär "säg-det-länge-nog-och-det-känns-helt-knäppt". Haha ;) Ondsdag? Haha, evil day.
   Idag väckte Rosa mig såklart, tyckte att jag legat och dragit mig för länge, haha. Så jag klev upp vid åtta och kollade på lite vakna! 

   Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, är LEDIIIIIIIIIIII' iallafall =) Nice. Ska höra om Denise eller mamma kan fixa håret mitt.
   Sen ska jag iallafall packa upp min ikea påse ;) Handlade en massa ramar och lyktor och sånt =) Men jag orkade inte packa upp dom igår, den står helt ensam i hallen "loooove meee" säger den, haha. 

   En sak som inte är bra är att vakna upp och vara godissugen, hur? Hur? Haha ;)

   Jaja, men hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback