My mag hurts.

   Haha. Jaja.

   Idag så var jag och Denisa in Gäfle and did some seious shopping ;) Men mest nödvändiga grejer köpte jag faktiskt! Pengarna tog slut så vi åkte hem ;) haha.

   Nu har jag lite dåligt samvete för att ha spenderat mina pengar, men när jag pratade med Malin förut ikväll så sa hon att jag skulle 'se det som en investering!' Så det får man väl göra ;) Men jag är inte mig själv nu har jag märkt. Sur och sockerberoende (blä, kan inte ens tänka på godis, har pain in my mag) och jag har inte ens plockat up grejerna ur ikeakassen ännu! Jag som alltid brukar plocka upp, prova, testa, fixa med en gång. Hmm...

   Jaja.

   Vi kollade på Avatar ikväll också =) Och nu kollar vi på Blood Diamond. Även den har jag sett på bio förut, bra film. Dock får jag ont i magen av den filmen, uffa =/ Läskig och sorglig och hemsk.

   Nu ska jag koncentrera mg på filmen.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback