Då var det sönda'

   Ja, då var det söndag igen! Shit vad tiden går.
   Idag blir det jobb igen då =) Måste in och städa!! Haha, det var så mycket folk igår så vi hann knappt med! ;) Jaaaaahapp.

   Prinsessan Madeleine och han... ja, som var tillsammans med henne, haha, de har brytit sin förlovning. Eller jag tror nog att Madde bröt den faktiskt. Iallafall, det är det de säger på nyhetsmorgon. Typ bara det de säger. Haha.

   Igår så åkte jag och Jimmie ner till pappa i fjärn, och där blev vi kvar hela kvällen, haha. Åkte hem typ elva någongång. Det är något särskilt med pappas hus, eller om det är hela Norrfjärden, jag älskar att vara där. Man blir lugn, för det är så lungt där =) Sörfjärden också, man har sådan tur att man har mormor och morfar där =)

   Nu så ska jag äta lite frukost och sedan göra mig klar för att åka =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback