Tacktacktack!

   För alla presenter! =D
   Nu har Denise och Mackan & Linus och Sara nyss varit här. Av Denise (o Mackan) fick jag ett par jättefina örhängen och en tröja. Av Linus o Sara fick jag trisslotter (som jag vann 25spänn på btw). Så nu har jag totalt vunnit 95:- idag! =D
   Jag känner att min energi är nere på low (kan bero på att allt jag ätit idag = socker) så jag är trött som en gnu. Vilken kanske märktes när de var här (Jag = "Blablabla, och hej och hå, blabla, -jag har ingen aning om vad jag surrar i!"). Haha. Jaja. Skitsamma. Haha.
   Ja, eftersom dagen har varit full av onyttigheter så måste jag fortsätta på det viset. Pizza ska det bli. Haha. Eller kanske inte. Får se, just nu spyr jag dock snart.
   Haha.
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Maria

Men stort GRATTIS i efterskott!!

2009-09-21 @ 14:35:45
Postat av: Simone

Men TACK! ;D

2009-09-22 @ 19:57:22
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2009-09-22 @ 21:15:32
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback