Nu har jag fått allt!

   Haha, nej men alla mina födelsedagsgåvor! =) Var ner till pappa igår och åt tacos -my choice, birthday girl. Och då hade famma och faffan lämnat lite presenter åt mig också (!) =D Jag fick doftljus, glas och presentkort på OKQ8, haha =) Det var jättebra! Tacktacktack!!!
   Och idag så har jag och Jimmie varit i stan, jag har handlat upp mitt presentkort på IKEA, köpte ett skrivbord (ja, lika som Denise, haha, men det är så stort och bra!) för det. Sen köpte jag en massa sådanadär förvaringsboxar/mappar (I love them! Jimmie: "Men ska du köpa MERA sånna?!"). Haha, ja och så köpte jag en skrivbordslampa och en musmatta och så köpte vi tvättkorgar och ramar och lampor. Ja, sen minns jag inget mer X) Köpte en mus och en kabel mellan skrivaren och datan också =) Sen fick jag min födelsedagspresent av Jimmie; En icurl pro! Haha! =D Jag är så glad och nöjd! =D
   Ja, och sen så gick jag ju på systemet för första gången idag också ;) Haha. Jag köpte "Wild Africa" haha. Mest för att den var så snygg ;) 
 
Under progress och resultatet ;)
Det var ju en hel vetenskap att göra rätt med den där grejen! Haha, men när jag fick svung på det så blev det sköna lockar, fint svall =) 

Ja, Denise blev avis ;) Haha.

   Ja, just det, jag köpte joggingskor idag också =) Nu ska det joggas! Haha. Eller gå(-s?) iallafall ;) Skulle köpa en sportbh också, men det är fan ingen idé! Bli så förbannad. Var på intersport och skulle köpa "den värsta" de hade (super ultra mega grej hette den typ.. "stay in place" eller något fult). Men inte fan hjälpte väl det. Jävla skitgrejer. Det känns ju liksom ändå... När det guppar. Hahaha. Fult, jag vet, men så är det. Måste likförbannat ha en extra bh på mig under. Mah.

   Ja, och nu sitter jag och äter en risifrutti. Jag och Jimmie var lite pepp på party ikväll, men ingen verkar göra någonting. Aja. Får väl kolla på en film eller något då. Ja, Mona ville att jag skulle följa med till Uppsala och Frida ska ju åka bort i 8 månader (!) och hade party ikväll. Men jag orkar verkligen inte åka någonstans! Trivs i Gnarsp ikväll jag. ;)
 
   Nej, nu ska jag höra med Jimpan om vi ska hyra en film (via tvn, eller boxen är det kanske. För sådant proffsigt har -tydligen- vi ;) .
Hejhej! =)
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

åh det blev ju skit fina lockar, :D



vad smakar den där africa grejjen?? den såg god ut haha! :)

2009-09-26 @ 20:08:20
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Yes :D Det blev jättesköna lockar också =)

Ja, du, har inte öppnat den än ;) Men ska berätta när jag väl gjort det =)

2009-09-26 @ 20:09:20
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Denise

vi har faktiskt också så ;) med tvn alltså. Haha din lilla momma. snyggt det blev med lockarna!

2009-09-26 @ 23:51:09
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, det tror jag det. Vi har väl samma? Haha XD

Thank jooooo! ;)

2009-09-27 @ 00:08:52
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback