Mr Roboto!

   Haha, sitter och kollar på "Austin Powers - Goldmember" ;)
   Idag var det rätt mycket varor så dagen gick rätt snabbt =)
   Knepigt vad fort det går, nu när jag kommer hem så är det nästan mörkt! Tillskillnad från i början av veckan, då gick solen precis ner så jag hade några minuter innan mörkret föll, haha. Och kallt börjar det bli ute också. Imorse när jag väntade på bussen så ville jag ha vinterjackan på!
   Ååå! Idag köpte jag den! Min halsduk! Jag vet inte hur länge jag letat efter en röd halsduk! De flesta är vinröda eller orangeröda. Jag hade sett den nere på lagret, men jag kan ju inte säga "Jag vill ha den där jag, nu tar jag den!" Haha. Men jag tror Magda tog upp dom igårkväll (efter jag slutat) och imorse såg jag hur den låg där på hyllan och väntade på mig! "Den där måste jag ha!" Haha. Nu är den min =) 
   Imorgon måste jag skicka Jimmie och handla. Haha. Jag fyller tjugo på söndag (!). Då är inget öppet ;) 
   Just det, jag träffade Malin i S-vall idag! "Jobbar du här!" Haha. Sen sa hon "Ja, men du fyller ju år snart!" JA! TACK Malin! Finelly någon som bekräftar det (och minns det) utan att jag säger någonting! Haha =)
   Oh well =)
   Nu ska jag gå och borsta gaddarna.
G'night.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback