Igår/idag

   Japp. Igår bjöds det på middag. Jag lagade pizza och skinka&ostpaj =) Sen tårta såklart! =) Det var jättetrevligt, tack alla som kom! (Vilka var Denise&Marcus, Terra&Ferra, Nathalie&Pär och Therese -Tess). Vi åt, drack, spelade lite spel och pratade =) Sen blev klockan tolv-någonting och vi åkte in till Hudik. Gick på August -där världens sämste dj spelade! Bara gamla låtar, och jag menar inte gamla som i "old" utan som i typ från 2003! Så kasst! Gick ju inte att shaka till det ju. Hahaha.
Sen försvann Jimmie, tydligen så gick han på stadt. Sen bockarna -men kom inte in för han var för full, haha. Jaja. Sen åt vi burgare och sen åkte vi hem. Haha. Rätt rolig kväll, bäst var det hemma iallafall ;) 

   Idag så har jag hittils fått besök av mamma, haha. Det känns som att man inte kan göra någonting, bara gå och vänta på folk, haha. Det är jättefint väder och jag skulle vilja gå ut och gå men neeeej. Haha. Jag inväntar momma och moffan =) De har aldrig varit här förut =) Hoppas det går bra i trappen bara , mormor har ju ont i knäna.
   Av mamma (& co.) fick jag iallafall presentkort på ikea, pengar, två blommor och en tårta =) Tacktacktack! Jag vill åka in på ikea nununu! Hahaha.
   Igår så fick jag även presenter av sällskapet som kom, av Terra&Ferra&Nathalie&Pär fick jag mitt vin (det jag alltid köper, haha) och en "lottpåse". Jag skrapade de imorse, van 40:- på en, 20:- på en och 10:- på en. Tackar! haha. =) Det var skoj =) Och jag fick en liten bok av Tess "Sms som skickas fel" hette den typ. Det var för att hon skickade fel till mig igår, haha, "Ska du till Simone ikväll, vad har du för present?" Haha, "Jaa, jag är redan här, och inte måste du ta med någon present!" Skrev jag tillbaka. Hahaha. "Oj, men nej!" Haha!

   Jaja. Nu är jag proppmätt. Har ätit tårta och varm choklad (vet ej varför, blev bara så sugen på varm choklad) så jag är mättad. Fast självklart är jag sugen på -vad annars- pizza. Haha. Det går bara inte att komma undan! ;)
   Jimmie ligger och är död i sängen (nej inte bokstavligen -han är bakis och har ont i skallen. No need to be scared). Ja, och jag vankar av och an och tycker att alla kan komma på en gång ;) Haha. Nerå.

Men nu tror jag att mormor och morfar kommer! =)
Ciao!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback